Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Úgy szeretnék olyan gazdag lenni, hogy unalmamban hülyeségekre költhessem a pénzem! Gyémánttal kirakott melltartó és sebességváltó után most itt (volt) a gyémántmobil is.
A gyengélkedõ világgazdaság ellenére a luxuscikkek iránti kereslet továbbra is épp olyan magas, mint korábban bármikor. Erre igen remek példa az, hogy a múlt héten bemutatott Softbank 823SH Tiffany készülék mind a nyolc darabja összesen három nap leforgása alatt gazdára talált (a francba), annak ellenére, hogy egy modellért 13 millió japán yent, azaz 25,9 millió forintot kellett kifizetni.
|
|
16 éve | Béla Lajos | 0 hozzászólás
Eszméletlen sokat mobilozunk! Ebbõl a prezentációból kiderül, hogy mi európaiak átlagosan 48 percet töltünk okostelefonunk nyomogatásával. A Kínaiak elmebetegek, napi 82 percet töltenek a kis kütyün való klimpírozással.
Egyébként a prezentáció a növekvõ piacok elérésekor felmerült kérdésekkel foglalkozik. Megoldást próbál keresni az adott régió vagy ország lakóinak elérésére. Ennek során például azt is megtudhatjuk, hogy a telefonvásárláskor 65%-ban döntünk a boltban a készülékrõl.
16 éve | Béla Lajos | 1 hozzászólás
Ugye, hogy errõl a plakátról mindenkinek eszébe jut egy jelenet? Utálom én is, ha egy bunkó a telefonjára ragadva a tömegközlekedési eszközön hangosan vitatja, hogy tegnap épp milyet dugott, vagy hogy hány liter tejet vigyen haza. A brittek megoldották a kérdést: leárnyékoltak néhány vasúti vagont.
Fõleg az elõvárosi vonalakon igényelték az utasok, hogy csendes kocsik legyenek, hiszen munkába menet mi mást csinálna az ember, mint szunyókál. Mivel viszont a mobil csörög, az ember hörög, mert nem tud aludni.
16 éve | Béla Lajos | 0 hozzászólás
Steve Jobs visszautasít és védelmez. Nem szeretné az Apple, ha Opera Mini böngészõ lenne az Iphone-on, pedig nem lenne rossz. Elég gyors ez is és nem omlik össze. Persze érthetõ, inkább saját programok legyenek a saját terméken, és a Safari meg is állja a helyét. Szerintem jelenleg a leggyorsabb böngészõ, de néha nálam is befagy.
Jobs papa több terméket is visszautasított már. Például a Podcaster nevû applikációt, ami eléggé hasonlított az Itunes-ra, vagy a Netshare-t, aminek segítségével modemként használhattuk az Iphone-t.
16 éve | Béla Lajos | 0 hozzászólás
Borzasztóan elõvigyázatlanok a mobilozók, akik eladják mobiltelefonjaikat, vagy a cégek, amelyek a leamortizálódott készülékeket adják tovább. Egy kutatás szerint ugyanis a vizsgált mobilok majdnem felén maradtak céges, orvosi vagy banki adatok.
Fõleg Blackberry telefonokon hagyunk személyes vagy céges adatokat. Bár az információk törölhetõk, mégis ezeken a készülékeken visszaállíthatók az sms-ek, bejegyzések és minden egyéb adat.
A cégek persze mit sem törõdnek ezekkel a mobilokkal, hiszen a használat után számukra értéktelen egy ilyen készülék.
Nem tudom, olvastátok-e, a Nemzetközi Hírközlési Hatóság meghökkentõ adatokkal állt ma elõ: méréseik szerint csak szeptemberben egy közepes városnyi embertömeg fizetett elõ újabb mobilra.
A pontos adatok így néznek ki:
2008 szeptember végén a forgalmazásban részt vevõ SIMkártyák száma 10 millió 490 ezer volt, 68 ezerrel több, mint augusztus végén. Az elmúlt év szeptembere óta (tehát ez egy teljes esztendõ) pedig a magyar piacon az ügyfélszám 1,3 millióval nõtt, ezen belül 2008 elsõ kilenc hónapjában a növekedés 741 ezerre rúg (wow!).
Helóhaló, bocs de olyan büszke vagyok rájuk, egy post erejéig kihangsúlyoznám a szuperérdekes videókat, amik után éveket kutattam lol :]
Itt például a világelsõ mobilreklám látható.
Legalábbis úgy tudom, hogy az, 1989-es.
Ez már egy újabb, de naagyon funny.
Mindig nézd meg, hova ugrasz! :D
Így meg lehet négy mobillal popcornt készíteni.
S végül, így merjünk telefonálni egyetemi szemináriumon :P
Üdvözlöm a klub tagjait!
Engedjetek meg egy gyûszûnyi személyes hangvételt, aminek célja, hogy rávilágítsak - mert nem lehet elégszer hangoztatni: a mobilfüggõség nem hóbort, vagy rossz szokás, hanem komoly szenvedélybetegség, amit kezelni kell. Errõl szeretnék egy apró történetet megosztani veletek.
Valaha ének-zene tanárként dolgoztam, azt mondják, még énekelni is szépen tudtam, bár én ezt sosem hittem el (valószínûleg azért lettem pedagógus)
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás