Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Mobil Network közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Mobil Network vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
15 éve | Szabo Levente | 0 hozzászólás
Bár az első vizsgálatok szerint a mobil nem okoz rákot, manapság mégis inkább arra hajlanak a kutatók, hogy a rádióhullámok tartós bombázása képes rákos sejtek kialakulásához vezetni. A felmérések alapján a mobilozók közt az elmúlt tíz évben szembeötlően megnőtt a szájüregi és az agydaganatos esetek száma, a hullámok lehetséges hatásai mellett tehát nem mehetünk el szó nélkül.
|
|
Az Open Ride nevű programot mindenki használhatja, aki úgy dönt, az utazás kalandosabb módját választja és stoppolni fog. A német találmány aktuális pozíció alapján nyilvántartja a sofőröket és stopposokat, akik közös úticél esetén megegyezhetnek a viteldíjról és a találkozóról is. Az utasnak csak úticél alapján keresnie kell egy autóst, akit a alkalmazás segítségével azonnal el is érhet.
Ezt még hálózaton belüli hívás esetén is kötelező lesz betartani, a körzetszám nélküli tárcsázás tehát a múlté.
Telefonszámaink nem változnak, a változtatásra pedig azért van szükség, mert a sok számhordozás miatt már gyakoriak lettek a téves hívésok.
Ha a folyamat így folytatódik, novemberre már akár 10millió vásárló tudhatja majd magáénak az érintőképernyős csodát, mely típus után általában nagy a kereslet.
Találtam egy remek kis cikket, amiben egyáltalán nem üres észosztás megy, hanem tényleg hasznos tanácsokkal lát el az író szolgáltatótól függően.
A fejlődő országok ugyanis inkább a legolcsóbb modelleket részesítik előnyben, míg a fejlett országokban már csak az okostelefonok elégítik ki a vásárlók igényeit.
Előrejelzések szerint az alacsony- és felsőkategóriás készülékek 2014-re már a mobilpiac 79%-át fogják képviselni, háttérbe szorítva ezzel a középkategóriát.
A gyártók most ehhez az előrejelzéshez próbálnak igazodni, különösen a Sony Ericcsonnak és a Motorolának kell majd igyekeznie, hiszen ők eddig a középkategóriát képviselték.
Közös német-brit vívmány az iTacitus nevű program, mely akár az útikönyvek végét is jelentheti.
A különleges program egyszerre használja fel a telefonok kameráit és GPS-eit, így egy-egy emlékműnél megelevenedhet a múlt.
A római Colosseumnál például gladiátorküzdelmeket láthatunk, az athéni Parthenonnál pedig az épület eredeti állapotát nézhetjük meg, ha a megfelelő jeladóra irányítjuk a mobiltelefont.
Az iTacitus segítségével tehát a műemlékek látogatói telefonjukon tájékozódhatnak arról, miként festett egy épület vagy más műemlék a korábbi évszázadokban és épülésekor.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu